• Εγγραφή
Υποβάλλοντας το αίτημά σας, αποδέχεστε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους και Προϋποθέσεις.
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.
Αρχική / Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Υπαναχώρηση – Επιστροφές Προϊόντων – Δικαιώματα Καταναλωτών

Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον δεν έχει ανοιχτεί το προϊόν και παραμένει σε άριστη κατάσταση και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.Εμπορεύματα που είναι ειδική παραγγελία (όπως αστιγματικοί φακοί , πολυεστιακοί φακοί και συγκεκριμένα γυαλιά) δεν επιστρέφονται.

1. O καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή.

2. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Το ποσό που θα σας επιστραφεί αντιστοιχεί στην καθαρή αξία του προϊόντος δηλαδή χωρίς να περιλαμβάνονται τα έξοδά αποστολής και το κόστος αντικαταβολής.

Η επιχείρηση ΟΠΤΙΚΑ ΜΗΝΑΣ, οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.

Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε τηλεφωνικά στο 2310283368 ή με email στο customercare@minasottica.gr με θέμα «Αίτηση Επιστροφής Παραγγελίας» αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού αγοράς όπως και την αιτιολογία της επιστροφής εντός της ως άνω προθεσμίας. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από την επιχείρηση ΟΠΤΙΚΑ ΜΗΝΑΣ η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: Μητροπόλεως 99, 54622, Θεσσαλονίκη.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 2310283368 ή με e-mail στο customercare@minasottica.gr.

Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέρη.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αίτησης επιστροφής. Η επιστροφή μπορεί να γίνεται με πίστωση λογαριασμού σας που θα γνωστοποιήσετε στα ΟΠΤΙΚΑ ΜΗΝΑΣ.

Η παρούσα Σύμβαση δεν επηρεάζει οποιαδήποτε δικαιώματα καταναλωτών που προβλέπονται από τη νομοθεσία.

amex_logo Diners-Club-International-Logo maestro mastercard visa
0
    0
    Το Καλάθι μου
    Το καλάθι είναι άδειοΠροσθέστε προϊόντα